2009-09-05 | 01:14:38

Cypern -09


Jag insåg att jag inte publicerat några bilder från semesterresan till Cypern i år. Eftersom jag tråkigt nog blev sjuk, är de flesta bilder på allt annat än på just mig (och de få bilder som togs på mig är icke i bruk att posta här hehe). Men här är några iallafall:



Konnos Beach vid Fig tree bay. Här kunde man snorkla och titta på fina fiskar (om man inte var sjuk i med öroninflammation)


Hmm... Cape Creko tror jag det hette här.. fint :-) Fast här gick inte att bada pga. alla klippor


En tistel. Det roliga är att den här bilden tog jag med en vanlig kamera, och den lila blomman som är "objektet" faktiskt växte "framför" de gröna :-) En fin bild tycker jag att jag lyckades få till!



Den här bilden är tagen från en utsiktsplats. Jag vet inte hur högt ovanfrån det var, men skulle tippa på ca 70 m. Långt där borta ligger hamnen i Ayia Napa :-)

Den sista dagen. På restaurang.. här var jag frisk (och osminkad) och  väntade på hemresan.

 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: