2009-09-05 | 01:50:29

Älskade lilla Ö.



De av er som läser min blogg vet kanske att jag älskar Öland(?) och det är en villkorslös kärlek jag har till denna fantastiska lilla ö. I somras var jag där i enbart fyra dagar, typ. Och inte hann jag se alltför mycket av den.
Denna bilden knäppte jag på en enslig rastplats. Jag tycker den är fin, även om den inte symboliserar det ordinära Öland. Men ja, Öland är min barndoms  somras ö och jag skulle inte ha något emot att kunna besöka ön lite oftare än en gång per år. Vilken skam egentligen; jag bodde ett år i Kalmar, men var inte på Öland en enda gång under det året. Vad vet jag? Du kanske "bara" är en sommarförälskelse...? ;-)
 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: