2009-06-24 | 23:32:08

Skit

Resan jag sett fram emot i ca ett ar lyckas jag ga och bli sjuk till! Helt sanslost. Jag madde daligt hela veckan innan vi akte. Pa Sturup spyr jag och svimmar nastan, jag trodde det berodde pa att jag varit uppe i typ 36 timmar och stressat och haft mig. Men icke. Fortsatter att ma uselt pa planet ner. Nar vi skulle landa trodde jag mina trummhinnor skulle ga sonder! Det gjorde sa ont att jag nastan grat... sen fortsatte jag att ma lite sisadar fram tills pa mandag, da mina foraldrar ANTLIGEN fattar att jag inte bara ar gnallig. Da hade jag 39,6 i feber. I 37 graders varme. Wonderful. Sen kom doktorn i alla fall och konstaterade att jag har halsfluss och oroninflammation :-( Jag kanske borde dopa om denna bloggen till samma som min forra hette; kronisk otur, for det ar nog vad jag lider av..

/En ledsen Anna

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: