2009-04-13 | 22:57:55

.....

Jag saknar dig Jag saknar dig Jag saknar dig

Jag tänker inte skriva att jag aldrig ska bli kär igen, för rent intellektuellt fattar jag att det kommer fler chanser. Men just nu känns det så jävla surt och jag är sjukt ledsen. Jag klarar av att vara vaken och göra andra saker än att ligga under täcket och tänka att världen gått under, även om det känns som att den värld jag så länge velat bli en del av tagits ifrån mig, precis när jag lyckats äntra den. Det är väl i och för sig inget som säger att jag inte kan ta del av den nu, men det gick ju så bra ett tag.. jag levde upp... Nu har jag kanske självförtroende att gå vidare, jag vill tro det åtminstone..  

Jag kommer aldrig mer kunna äta kladdkaka utan att tänka på den dagen, på gott och ont.


/Snyftisen
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: