2008-11-17 | 20:59:36

Depp x10000000

Just nu mår jag skit, och jag måste bara få skriva av mig alla ledsenhet. Vill inget hellre än att bara få ligga i sängen hela dagarna.. för jag orkar eller känner inte för något annat. Depp. Jag vet varken ut eller in på mina känslor just nu. Är det höstdepp eller är detta ett resultat av all skit som samlats på hög genom mitt liv? Pelarna som håller allting upp börjar ge vika, fördämningarna håller på att brista. Ja, jag vet inte. Orkar inte mer av allting just nu. Ser inte ljust på framtiden överhuvudtaget. Jag vet inte vad jag ska göra?? Allting tyder på någon form av depression. Vilket jag ska ta tag i nu. Har ringt läkare och psykologer hit och dit. Måste ha någon form av proffessionell hjälp nu...... får se vart jag hamnar. Hoppas det ljusnar snart.. annars vet jag inte vad jag ska ta mig till. Gräva ner mig kanske. Eller bara dra täcket över huvudet tills något drastiskt händer.

Bortsett från all skit just nu, vill jag bara säga hur tacksam jag är över att Anneli finns. Tack för att du tröstade mig idag. Det kändes mycket bättre sen! Kram!!

Den här bloggen börjar kännas alltför privat nu... funderar på att sätta lösenord på, så att bara vissa får läsa. Men jaja, ett senare problem... Nu ska jag nog duscha.
2 Kommentarer
Nils:

Vännen, vi finns för dig vettu... kramar.

2008-11-18 | 10:21:45
Anneli:

Jag finns och tröstar så mycket och så länge det behövs... minsann....

Trampar vatten med dig tills det är fast mark under fötterna igen. KRAM

2008-11-18 | 14:37:24
URL: http://ladyoperfekt.spaces.live.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: