2008-07-29 | 19:05:31

Mera listor

Höger- eller vänsterhänt: Höger
Humör just nu: Ganska uppåt, av någon anledning..
Favoritgodis: Älskar allt som är surt
Är det nåt du absolut inte äter: Ärtsoppa, pyttipanna, svensk husmanskost är jag inte vidare förtjust i heller
Kläder just nu: Blommig kjol & vit tisha
Musik just nu: Cat Power - Sea of love
Vad sa du senast: Minns inte alls..
Favorit-hangout: Fik & gallerior
Om du var tvungen att leva i en annan tidsepok, vilken skulle du välja då: 40-50talet
Fisk eller badkruka: Det beror mest på vädret, men oftast fisk 
Saft eller alkohol: Ehh.. har inte druckit saft på ca 10 år
Hur många kuddar sover du med: Två. Oftast.
Favoritväder: Sol & vind
Om du var fast på en öde ö, 5 saker att ta med: En bärbar dator, en snygg karl (med växa-håret-långt-potential), böcker en masse, fina klänningar & smink   
Spelar du nåt instrument: Ja. Piano
Morgon- eller nattmänniska: Natt, definitivt.
Sparare eller slösare: Slösa
Vem är viktigast för dig: De som står mig närmast
Bästa film: Little miss sunshine :-) 
Tror på liv på andra planeter: Ja, men inte att det finns människor eller gröna gubbar någon annanstans
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Älskar du henne/honom fortfarande: Näe
Tror du på mirakel: Det beror på hur man definierar mirakel? Men nej, det gör jag inte. Saker bara händer, om det händer bra saker är det inte inte för att det är ett mirakel som skett utan enbart något som anses bra för den enskilde.
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Oh ja
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Verkligen. Jag kanske säger ifrån mer nu än jag gjorde förr, men jo jag är nog ganska tolerant.
Har du en besatthet? Så kan man kanske se det ja. 
Har du pojkvän/flickvän?
Nej..
Är du kär? Nej
Hur tidigt stiger du upp? Runt 10tiden 
Vem/vilka vet mest om dig? Mina närmsta
Gillar du att slåss? Nej
Vad ska du göra ikväll? Vet inte.. troligtvis sitta vid datorn & plugga  
När var du senast full? Typ förra veckan
Har du utländska föräldrar? Nope
Var har du ont? I halsen. Den kliar :-(
Är du bra på att måla? Certainly not
Vem kramade du senast? Mina kusiner 
Vad längtar du till? Tills skolan börjar
Favoritalkohol? Öl & rödvin
Vad heter dina husdjur? Eriksson & Nokia (det var inte jag som kom på dessa namn)
Har du körkort? Noope
Bio eller promenad? Promenad, oftast.

Är du kittlig? Om jag är! Jag måste varna folk för att inte kittla mig, jag blir våldsam.
Rädd för insekter? Rädd är jag väl inte, men jag tycker de är ganska äckliga
Anser du att du är stark? Inte fysiskt. Psykiskt, njae, jag pendlar mellan depressiva tankar & normala tankar. Vet inte om det gör mig psykiskt stark...? Fast jag var mer labil för ett antal år sedan. Usch.

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: