2009-09-06 | 18:59:54

Lite söndagstankar...

Söndag igen då. I morse vaknade jag och var säker på att det var måndag, men kom till slut fram till att det var söndag. Man blir ju helt förvirrad när man inte gör så mycket i veckorna mer än sitter hemma och pluggar och glor på Tv. Nej, jag måste ta tag i det här, mitt liv alltså. Jag SKA börja träna.. jag ska gå promenader varje dag och börja på Friskis&Svettis. Imorgon ska jag gå dit!

Snart börjar den nyaste säsongen av Top Model.. jag brukar sitta och glo på repriserna av AMNT och Projekt Runway. Det är skönt att kunna drömma sig bort ibland.. Mitt klädintresse känns för tillfället som ett minne blott. Jag vet inte vilken stil jag vill ha eller vilka kläder jag vill köpa. Min still känns så spretig; jag har massa massa kläder, men använder inte allt eftersom jag inte har något att matcha plaggen med. Det är tråkigt. Så jag använder samma saker om och om igen... och det känns så tråkigt och osnyggt. Jag får skärpa mig!

Nu: Top model och en kopp Thé sedan plugg plugg plugg

Puss

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: