2009-10-14 | 17:49:02

Christian the lion


Ni vet den där känslan som ibland bubblar upp inom en när man ser något riktigt fint? Den känslan fann sig hos mig när jag såg detta klippet. Jag blev alldeles tårögd när jag såg den första gången! Så, titta och gråt en liten skvätt :-)











...tänk så fint det är egentligen, att djur kan få människor att känna så mycket. Min katt brukar också gosa sådär med mig, skillnaden mellan lejonet och katten är väl att Hans är så liten ;) Men ändå.. han är så söt när han lägger sin panna mot min hals och gosar. Djur sammanför människor, det har jag märkt bl.a. när jag åker tåg med katten. Då är det alltid någon som börjar prata med mig.. Man borde ta vara på det mer i samhället tycker jag :-)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: