2009-11-08 | 21:59:02

Guldlock var säkert också elak ibland.

Alltså seriöst. Idag fönade jag inte håret efter att jag duschat, som jag enligt rutinen alltid gör annars, med den "påföljden" att jag med mitt självlockiga hår fick sådana här riktiga guldlocks-korkskruvar. Jag vet att folk i allmänhet skulle döda för att få mina lockar, haha, men seriöst det ser aningens barnsligt ut med sådana här korkskruvar. Tur att jag inte är blond längre för då hade nog folk tyckt att jag såg ut som 5 år eller något. Typ. Kanske. Vad tror ni?


En sjukt fin bild på ett lockhårigt barn! Visst.. supersött på henne, men jag är ju inte 5 år

1 Kommentarer
Anneli:

är inte korkskruvar alldeles moderna?? Det finns ju tom speciella locktänger för att skapa sådana... Du är säkerligen otroligt söt i den typen av lockar oxå:)

2009-11-08 | 22:02:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: