2009-05-28 | 16:45:42

En lista

1. Vilken parfym använder du?
Escadas sommarvariant, DKNY Red Delicious och SJPs Lovley

2. Dagens låt?
Hard to explain - The Strokes

3. Vad ska du äta till middag ikväll?
Funderar på att göra egen kycklingsallad...

4. Dagens höjdpunkt?
Tja, ingen än så länge, tråkigt nog. Första cigaretten kanske haha

5 . Vad skulle verkligen vilja lära dig?
Att fotografera.

6. Vad är det senaste du köpte?
Ett par skor. Som jag antagligen ska lämna tillbaka..

7. Vilket är ditt favoritdjur?
Katt och häst. Funderar på att ta upp ridningen nu igen till sommaren. Hej vältränade ben! :-)

8. Vilket är ditt viktigaste mål just nu?
Att klara skolan.

9. Vad är meningen med livet?
Ingen - gör det bästa av livet, vi är bara här en kort stund trots allt.

10. Vilken färg har du på ögonen?
Blågröna

11. Om du kunde ändra något med dig själv, vad skulle det vara?
Att jag inte vore så hemskt blyg.

12. Om du fick vara var som helst i hela världen några timmar framåt, var skulle det vara?
Någonstans där solen skiner och vattnet är kristallklart..

13. Vad tycker du är viktigt med dina vänner?
Humor, ärlighet, ödmjukhet och det absolut viktigaste; att de accepterar mig precis som jag är :-)

14. Vem skulle du vilja träffa?
Freddie Mercury och min morfar

15. Vilket är ditt drömjobb?
Författare eller lärare.

16. Vilket är ditt favoritplagg i garderoben?
Mina klänningar

17. Vad är det första du gör när du vaknar på morgonen?
Kollar klockan och gosar med katten

18. Tre saker som får dig att le?
Min katt (typ när han jagar sin egen svans), mina vänner och minnen

19. Vilken är din favoritlåt just nu?
Blondie - Atomic


20. Vilken är din favoritserie?
Greys Anatomy, Desperate Housewifes, Two and a half men och fler som jag inte kommer på nu :-)

21. Vad har du på dig just nu?
Mjukisbyxor och en tröja

22. Vilket är ditt favoritgodis?
Surt godis. Och lakrits. Och choklad.

23. Vilken är din stilförebild?
Oj. Vet inte om jag har någon.

24. Ditt bästa köp?
Hans. Min katt :-)


0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: