2009-05-29 | 00:19:43

Sådan är jag

Hm, ibland blir jag så otroligt, fruktansvärt trött på mig själv! Idag skulle jag göra mig till och göra kyckling- och bulgursallad. Det är en sådan rätt som de flesta säkert klarar att göra utan större problem. Mina problem började dock redan när jag insåg att jag inte hade någon bulgur, sedan fortgick det med att jag stekte kycklingen alldeles för länge och problemen eskalerade därefter när jag hällde ut all den färdiga bulgurn i vasken!
Jag är född klumpig; jag klämmer fingrarna i kökslådorna (det är klantigt eftersom det är knappast någon annan som stänger kökslådorna åt mig), jag spiller och drittlar allt möjligt på golv och bord, jag tappar glas och tallrikar hela tiden och jag slår mig ALLTID! Det är väl bara att inse fakta; min intelligens sitter knappast i motoriken... så det är väl bara att hoppas att jag har den någon annanstans :-P
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: