2009-05-14 | 18:31:41

Ny stil...hmm

Jag försökte mig på att ändra layouten här på bloggen. Det gick väl sådär. Det ser ut som att bakgrunden bara täcker halva sidan :-( Vet inte hur man gör för att få den över hela? För övrigt tycker jag det blev ganska fint!

Usch, har haft en mindre bra dag idag.. fattar inte vad det är med mig? Är på uselt humör; lättirriterad, trött som fan, ledsen och allt därtill.. Har försökt städa lite här nu den senaste timmen.. orkar inte, men måååste.. skulle kunna somna igen. Sov ca 5 timmar på eftermiddagen nu.. hm.. tråååk. Vill att skolan ska vara över snart.. vill åka hem till mamma och pappa och bara slappa och ta det lugnt.

Jag hade ju ställt in mig på att ha en slapp sommar med enbart sommarkurs, men nu fick jag ju jobbet på posten iallfall. Vilket ju är sjukt bra eftersom jag behöver pengar... Till hösten ska jag äntligen köpa soffan jag vill ha; den
här. Såg en jättefin säng på IKEA också, men den verkar inte finnas på hemsidan. Det är en sådan man kan ha en sänghimmel över iallfall. Vet dock ej hur det skulle se ut här, den var ganska stor nämligen.. skulle behöva ett helt separat rum isåfall och det har jag ju inte.. men men, kommer väl i framtiden :-) En byrå ska jag köpa också, den här.  

Men nu ska jag väl försöka städa lite till.. och sedan laga linssoppa (som jag är ganska bra på att göra faktiskt!)
 
/Anna
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: