2009-05-15 | 23:08:45

Layouten och lite annat tjafs

Jag lyckades få till en snygg layout på bloggen till slut, vad tycks? :-)

Hmm.. idag har jag mest legat och slappat i soffan. Har inte lyckats ta mig för alltför mycket, läst en bra bok som sagt. Men nu på kvällskvisten har jag fått undan den mesta disken som bara stått. Skönt! Nu ska det bannemig bli ändring. Disken ska bort omedelbart, inte stå och ruttna typ. Nu är det väl bara dammråttorna som ska väck också och så ska golven skuras osv. Avskyr att ha det dammigt och så egentligen, men när orken inte finns blir det lätt så..
 
Nu ska jag väl försöka städa som sagt :-)

Puss och hej for now!
1 Kommentarer
Maraboubajs:

tja!

jag har frågestund nu...

lämna gärna en skojjig fråga!

kulkulkul!!!

2009-05-15 | 23:11:51
URL: http://maraboubajs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: