2009-05-23 | 14:00:10

Home again

Nu är jag i Småland igen. Skönt att vara hemma. Siter för närvarande på vår altan och myser och rättar mina fel i uppsatsen. Det bästa med vårt hus är nog altanen och trädgården, det är så lugnt och skönt och massa lummiga träd och så vidare :-)

Hans vill vara ute hela tiden. Inte så konstigt kanske, han blir jätteglad när han får leka i buskarna och vädra pälsen. Men jag tror inte han rymmer iallafall. I fredags trodde vi han var inne... men så insåg vi att han inte var det. Så vi började leta och hittade honom på soffan på altanen. Han satt där och väntade på att få komma in. Så söt. Lite sur var han dock haha.

Hmm.. det enda jag skriver om är min katt typ, hur kul är det egentligen? Men har inget vettigare att skriva om :-P

/Anna

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: