2009-05-29 | 00:05:59

Finaste håret i stan

Det här schampot och balsamet köpte jag häromdagen. Båda flaskorna kostade 350 kronor tillsammans. Men räknar man ihop alla millilitrarna blir det en himla massa liter shampoo och balsam (närmare bestämt 1,4 liter). Det luktar så gott dessutom. Som godis, eller en blandning av godis och solvarma hallon (och motsvarigheten till hallon vet vi ju hur det luktar haha). Men hur som helst tror jag det lönar sig att köpa så här mycket schampo och balsam på en gång, för om jag skulle räkna ut hur mycket av det som använder på en månad så skulle jag antagligen vara uppe i samma kostnad ändå - skillnaden är väl att de här flaskorna räcker såå mycket längre! :-)

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: