2009-06-16 | 01:02:38

Resfeber

Jag har lite, lite resfeber! Men jag längtar så. Till Cypern alltså. På fredag morgon åker jag och familjen, från Malmö. Ganska så skönt att komma ner på dagen, för då har man ju dagen på sig att göra lite saker :-) Det är också ganska skönt att flyget hem inte går förrän kl 24, då har vi också den dagen på oss att hitta på lite saker och inte behöver stressa osv. Förväntningarna är höga. Jag vill se andra stränder än enbart Nissi beach, även om den är fin.


 

Jag har dock ett problem inför resan; jag har fortfarande inte hittat någon bikini(!!!) Jag vet inte vilken jag ska köpa. Paniiik. Snacka om dagens I-landsproblem...hmm.. men alla dessa beslut som man måste fatta HELA tiden. Saker att välja mellan, olika färger och former och så vidare gör att jag får sådan beslutsångest. Det är lite jobbigt faktiskt, ja.

Men nej, nu ska jag väll knoppa in tror jag. Ska väl läsa lite om fundamentalister först dock. Väldigt intressant!


/A
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: