2009-06-05 | 19:27:38

Bröllop på Färjan

Haha, "Färjan" alltså. I detta avsnitt är det ett par som ska gifta sig. Hur kan man gifta sig på en kryssning? Jag förstår överhuvudtaget inte hur man kan vilja åka på kryssning. Det är nog det mest tacky som finns. Jag skulle verkligen aldrig få för mig att göra det - och då undrar jag verkligen hur man tänker när man gifter sig på en färja?? Öhh.. En annan sak jag funderat över är det här med att se smakfull ut i en brudklänning. Jag tycker inte att alla gör det.. det blir liksom platt fall för en del. När jag var liten förundrades jag över hur min mamma INTE ville gifta sig en sådan där gräddbakelse a la Askungen typ. Men jaa, min smak var på den tiden... som ett barns. En sak jag ALDRIG skulle få för mig att ha när eller om jag gifter mig är en tiara! Eller för den delen en klänning som kan liknas vid en maräng. Nä, jag ska inte gifta mig varken i kyrkan eller en maräng. Min klänning kommer antagligen vara den enklaste som går att hitta haha. Den ska iaf vara SMAKFULL, men för somliga verkar den gränsen vara väldigt svår att definiera. Haha.

Jag vet inte varför jag tänker så mycket på bröllop.. kanske är det för att jag nyss gått ur Svenska kyrkan och därför insett att något pampigt bröllop lär jag aldrig ha.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: