2009-07-14 | 16:56:21

Jobb och pannkakor!

Nu var det ett tag sedan jag skrev här. Jag är som sagt hemkommen från Cypern, och har för tillfället lyckats komma över någorlunda att hela resan i princip blev förstörd på grund av ett irriterande virus satt sig i min kropp. Surt. Ett tips! Även om det kostar ca 1000 kronor extra, så teckna reseförsäkring genom resebyrån ni bestället resan av, det lönar sig bättre än en vanlig privatförsäkring ifall man skulle bli sjuk...

Jag har också börjat jobba på posten sedan hemkomsten. Det funkar. Igår natt jobbade jag. Vid 4tiden var jag medveten om att min hjärna antagligen redan hade gått hem och lagt sig. Det är jobbigt. Men ikväll jobbar jag 18-22. Det är lagom ändå. Jag tänker på pengarna jag tjänar och vad jag ska göra för dem. En soffa ska jag äntligen köpa! I september blir det kanske en digital systemkamer, för en sådan har jag verkligen velat ha hur länge som helst! Det är skönt med pengar :-)


Men ja, nu ska vi snart äta amerikanska pannkakor. Gott!  

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: