2008-09-12 | 02:24:38

Antingen eller..


Antingen eller...

Blond eller Brunett- Mörkt hår är fint.. speciellt långt, lockigt..
Blåa ögon eller Bruna ögon
Vanilj eller Choklad- Vanilj smakar ju inget?
Hund eller Katt- Älskar katter, även om de är små Judas-förädare allihop
Christina Aguilera eller Britney Spears- Som att välja mellan pest och kolera. Britney weilar iaf inte så förjordat
Rosa eller Lila- Rosa forever!
Tv eller Dator- mer underhållning att knappa på en dator ju
Hockey eller Fotboll
Berg-och-dalbana eller Vattenbana- Svårt att välja ju.. gillar suget i magen man får när man åker berg-och dalbana
Guld eller Silver- passar bäst på mig
VH1 eller MTV- inte för att jag kollar särskilt mkt på någon av dessa kanaler..
Sanning eller Konsekvens- lite feg är jag nog
Harry Potter eller Lord of the Rings- har aldrig förstått mig på Harry Potter
Vinter eller Sommar - avskyr vinter!
Stjärnor eller Månen- Stjärnor är vackert... men har ni sett fullmåne över havet och en tom strand?
Sko eller Sandal- Whatever
Bad eller Dusch- Bad när jag fryser
Svart eller Vit- svårt val.. vit spets är fint
Långt hår eller kort hår- långt lockigt!!
Klänning eller kjol- Klänning!!
Mobil eller telefon- man kan ju inte skicka sms med en vanlig!
Lägenhet eller hus- svååårt.. en marklägenhet?
Ring eller halsband- ringar trillar av mina fingrar
Jordgubb eller hallon- hallon är sötare
Höst eller vår- vår!
Jeans eller leggings
Jul eller påsk- man får ju saker på jul haha
Afrika eller Asien-  har ingen större längtan till någon av dessa kontinenter..
Bil eller buss- bil är så mycket bekvämare
Nagellack eller läppstift- fast rött läppstift kan va så snyggt, om man nu vågar det.. jag gör det inte!
Hav eller sjö- hallå?? jag har bott i Kalmar..
Nyår eller Midsommar- ett nytt år ger mig alltid ångest
Plugga eller arbeta- att plugga ger en mer frihet, kanske inte ekonomiskt..
Löshår eller Äkta- finns det något snyggare än ett lockigt långt svall?
Ipod eller Mp3
Snowboard eller skidor- snowboardåkare stör mig, de förstör ju pisterna!

 
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: