2008-09-10 | 00:40:07

Lista nr..ehm 1938593???

En lista..!!

ALLMÄNT
Namn: Anna
Födelsedatum: 27 mars
Stjärntecken: Vädur
Stad du bor i: Hemligt
Glasögon/linser: Nej, men ser lite dåligt på vänster öga. Men orkar inte ha glasögon/linser
Tandställning: Hade på underkäken ett par år. Den syntes inte så mycket, tack och lov.
Sjukdomar: Gallsten och låg ämnesomsättning. Det är alltid något sjukligt med mig.
Husdjur: Två små katter, hos mamma och pappa. Men vill ha en egen. Den skulle heta Judas eller Brutus.
Syskon: En yngre bror
Vem är din modeikon? Öhh.. jag gillar alla kläder som är... jag. 

DIN KROPP:

Hur lång är du: 170 cm, tror jag iallafall..
Hur mycket väger du: 54 kg
Vilken skostorlek har du: 38/39
Är du nöjd med din kropp: Ja, rätt så.. det finns så mycket som hade kunnat vara värre så..
Skulle du kunna plastikoperera dig: Ja, om jag får dubbelhaka eller nedhängande ögonlock
Sak du tycker är fulast med dig: Mitt något blygsamma överbett.. syns ibland när jag skrattar. Det gillar jag inte..
Vilken ögonfärg har du: Blå-gröna
Vilken hårfärg har du: Brun, för tillfället
Har du lång överkropp: Nja, det tror jag inte
Har du långa armar: Ja, eftersom jag är rätt lång...
Har du långa naglar: Det varierar
Har du en finne just nu: Nej

DINA KÄNSLOR, TANKAR OCH HUMÖR:

Hur är du i ditt humör nu: Lite nere
Vad tänker du på just nu: Allt möjligt
Saknar du någon just nu: Inte direkt
Gillar du någon: Ja
Är du kär: Nej
Är någon kär i dig: Det tror jag inte..
Älskar du någon: Ja, såklart
Hatar du någon: Nej.. hatar är ett starkt ord. Tycker inte om stämmer nog bättre.
Hur är du om du är hungrig: Trött
Hur är du om du är trött: Orkeslös
Om du sovit i tre timmar: Pigg ett tag

DINA ÖNSKNINGAR:

Du skulle egentligen vilja heta: Cornelia eller Amanda.
Du skulle egentligen vilja bo i: En finare lägenhet 
Din högsta önskan är: Att bli lycklig
Du skulle vilja ha: En bättre tillvaro. På vissa plan åtminstone..

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: