2008-09-12 | 02:01:12

En lista!


1. Kan du fixa en punktering och byta torkarblad själv?

Jag vet inte. Har aldrig försökt.
2. Hur äter du ett äpple?
Jag äter på äpplet..
3. Är du rädd för små svarta kryp med många ben?
Ja, fästingar vill jag inte ha att göra med. De får attackera katten istället.
4. Big Brother eller Sportnytt?
Verkligen inget av dem!

5. Rent spontant, om du får välja en present till dig själv, vad skulle det bli då?
En massa snygga kläder? :-)
6. Är du mörkrädd?
Neeej...

7. Resmål som fascinerar?
Storstäder är ganska fascinerande, typ New York skulle jag gärna resa till..
8. Ditt senaste telefonsamtal?
Hem till mor och far

9. Om du får välja en artist som kommer och spelar för dig på din födelsedag, vem blir det?
Öhh.. jag vet faktiskt inte. Melody club kanske?
10. Förrätt eller efterrätt?
 Förrätt!

11. Bästa stunden på dagen?
 Frukost med familj

12. Tre saker du alltid har med dig?
Plånbok, mobil, lypsyl

13. E-post eller snigelpost?

E-post. Snigelpost tar sådan jäkla tid ju...
14. Den senaste komplimangen du fick?
Från min vän A

15. Senaste gången någon skällde på dig?
Mamma innan idag.. för att jag inte ringt doktorn i tid!

1 Kommentarer
Ylva Östergren:

Tycker mycket om det du skrivit! Spännande att se lite prima grejer och inte bara det generella sakerna som man kan se om hela tiden. ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: