2008-10-15 | 02:03:07

En lista..


Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa: Tre. 


Vilken svordom använder du mest: Jag tycker det är roligt när folk säger "helvete". Så därför gör jag nog också det.

Äger du en iPod: Ja. Typ det mest onödiga köp jag gjort någon gång haha. 3000 spän för en sak jag inte  vet hur man använder. Typ.


Vilken tid är din väckarklocka inställd på: 10:00 oftast. Fast det är sällan jag går upp då ändå.

Hur många resväskor äger du: En svart, ful sak i tyg. Jag vill ha en rosa :-)


Var köper du dina matvaror ifrån: ICA.


Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden: Jag ser hemsk ut på bild, därför tar jag nog hellre bilder. 

Har några av dina vänner barn: Ja.

Har någon någonsin kallat dig lat: Om! Det är visserligen sant också :-P 

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu: Äger ingen CD-spelare..


Föredrar du vanlig eller chokladmjölk: Allt med socker i :-) 


Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan: Noope..

Vad åt du till middag: Kyckling och ris.


Har du någonsin deltagit i en demonstration: Ehh.. nej..


Vem var den sista som ringde dig: Min far. 


Vilken är din favoritåkattraktion på ett nöjesfält: Berg- och dalbanan :-)


Tror du folk pratar bakom ryggen om dig: Det gör de säkert. Vissa iallafall..


Vilket riktnummer befinner du dig i: För närvarande -0472, annars -011


Tittade du på tecknat när du var liten: Såklart jag gjorde. Älskade Disneyfilmerna.. speciellt Askungen och Skönheten och odjuret..


Hur många syskon har du: En bror 


Är du blyg inför det motsatta könet: Verkligen.

Äger du några band t-shirts: Inte vad jag kan minnas..

När flög du senast? I juni förra året..


Hur många stolar står kring ditt köksbord: Tre.


Pratar du några andra språk: Inte flytande. Men jag har läst; franska, spanska och tyska.. och engelska då såklart.


Diskar du din egen disk: Ja? Vem skulle annars göra det. Min hustomte?


Har du gråtit offentligt: Ja.. fast oftast är det något jag gör hemma, i ensamhet..


Försöker du alltid lära dig nya saker: Nej, jag är för lat...


Vill du just nu ha några tatueringar eller piercingar: Jag vill tatuera in Lev ditt eget liv för du ska dö din egen död, på latin långt ner på magen :-) 

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten: Verkligen inte. Men om man vill dejta mig får man nog göra det, dessvärre.

Kan du kasta macka: Japp.


Har du någonsin varit på Jamaica: Nej, men skulle gärna åka dit. Tror jag iallafall..


Vad har du med dig in på bion: En läsk kanske..


Vilket var ditt favoritämne på gymnasiet: Svenska och psykologi.


Gillar du att flyga flygplan: Jag tycker inte själva flygningen är särskilt otäck. Jag blir mest bara rastlös av att sitta still så länge, hehe.. typ fyra timmar är jobbigt..


Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner: Humor. Och att han är snällast i världen mot mig. Mot andra behöver han inte vara snällast :-P 

Har du någonsin blivit attraherad av någon oattraktiv: Men alltså, vid första anblicken kanske jag inte tycker att en person är attraktiv, men om man tycker om honom blir han ju attraktiv, osv.

När sov du senast på golvet: Har jag nog aldrig gjort.. 

Vilken är din favoritdrink: Piggelin.


Gillar du din boendesituation: Nej, för litet och fult. Vill ha en ugn och egen dusch.. 

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera: Öh, minst 10 timmar.


Äter du frukost dagligen: Näe. Nästan bara när jag får den serverad.

Är dina dagar fullbokade och stressiga: Nej, väldigt sällan. DET gör min stressad...

Vilken är din favoritfrukt: Clementin kanske. Minns inte senast jag åt ett äpple t.ex. 


Hur gammal blir du nästa födelsedag: 22 år :-(


Tror du på liv på andra planeter: Om maskar och bakterier räknas som liv, så ja.. och det gör de väl?

Tror du att Gud är man eller kvinna: Tror inte på gud.


Hur valde dina föräldrar ditt namn: Ingen aning. Anna är väl inte det mest orginella namnet. Hade hellre hetat Judith eller något sådant retroinspirerat.. 

Gillar du senap: I guess. Vem bryr sig?


Skulle du någonsin hoppa fallskärm: Näe..

Sover du på sida, mage eller rygg: I fosterställning eller på mage...

Tycker du om att krama folk: Ja, vissa. 


Skulle du säga att du är trendig: Nja, lite kanske..


Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars: Skiter i Star Wars..

Tycker du att du är attraktiv: Söt kanske. Men tror inte någon tänker på mig som just attraktiv..? 

Vad är du allergisk mot: Ananas och sånt...

Får du dåligt samvete efter du ätit kött: Ibland.


Om du var född av motsatt kön, vad hade du hetat: Ingen aning..  

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: