2008-11-23 | 23:22:34

Det är roligare att skriva listor än att plugga!

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
Typ tre.

Vilken svordom använder du mest?
Helvete och fan.

Äger du en Ipod?
Ja, typ det mest onödiga köp jag gjort någon gång.

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
10:00

Hur många resväskor äger du?
En. Ful är den. Den var ju billig. Vill ha en i en fin färg. Typ rosa.

Använder du flip flops även när det är kallt ute?
Nej. Använder inte flip flops när det är varmt ens.

Var köper du dina matvaror ifrån?
ICA. Det ligger närmast hemma.

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Tar bilden. Hatar att vara på bild :-(

Vilken var den senaste filmen du såg?
"Brudens bäste man" tror jag. Den var lite kul.

Har någon av dina vänner barn? 
Japp.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
Om jag varit mig själv nu, hade jag köpt massa kläder och annat onödigt tjafs.. men det är jag inte.. så jag vet inte.. har ingen lust att köpa något.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Ohh ja

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Vet inte. Det var så längesen jag använde den.

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Chokladmjölk.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Nej..

När var senast någon stötte på dig?
Minns inte.. det var evigheter sedan dess..

Vad åt du till middag?
Kött och kantareller..

Använder du huvtröjor?
Väldigt sällan.

Kan du vissla?
Näe. Så jag låter bli. Min far däremot, visslar jämt. Dessvärre kan inte han heller vissla :-P

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nope.

Vem var den senaste som ringde dig?
Anneli :-)

Vilken är din favoritattraktion på ett nöjesfält?
Berg- och dalbanan :-)

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Ja.. hoppas inte det är negativt bara.

Vilket riktnummersområde befinner du dig i?
0472

Tittade du på tecknat när du var liten? 
Ja.. älskade Disney for life!  

Hur stort är ditt närmsta köpcentrum?
Det innehåller alla fjortisaffäer; typ GinaTricot, H&M och Cubus iallafall :-)

Hur många syskon har du?
Ett.

Är du blyg inför det motsatta könet?
Ohh jaaaa

Vilken film kan du alla replikerna till?
Ingen

Äger du några band-t-shirts?
Pinsamt nog ja; jag hade en TheArk-period

När flög du senast?
Förra sommaren

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
Tre

Läser du för skojs skull?
Absolut. En sak jag alltid älskat och alltid kommer älska :-)

Pratar du några andra språk?
Engelska och hmm.. har läst spanska, franska och tyska. Minns dock inte så mycket från den undervisningen.

Diskar du din egen disk?
Ja, det tråkigaste som finns. Så därför hamnar den oftast på hög.

Har du gråtit offentligt?
Ja.

Har du en stationär dator eller en laptop?
Både och :-)

Försöker du alltid lära dig nya saker?
När jag orkar

Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Vill ha en tatuering på något ställe där den inte är så synlig. Det ska stå; "Lev ditt eget liv för du skall dö din egen död". Fast på latin.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Nej, men det är bekvämt om han gör det :-)

Kan du kasta macka?
Japp..

Har du någonsin varit på Jamaica?
Nehh

Vem är din favoritlärare?
Har ingen just nu.

Vad har du för väder?
Kallt & snö :-(

Skulle du någonsin kunna tänka dig att dejta någon med mycket tatueringar?
Om han är trevlig; ja.

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Svenska & psykologi & historia

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Humor. Helst samma som jag.

Har du någonsin blivit attraherad av en oattraktiv?
Inte i mina ögon.

När sov du senast på golvet?
Vet inte om jag gjort det någon gång..

Vilken är din favoritdrink?
Är ingen drinkmänniska..

Gillar du din boendesituation?
Näe.. men snart ska jag ju flytta så :-)

Hur många timmar måste du sova för att kunna fungera?
10 i nuläget..

Äter du frukost dagligen?
Nej, men försöker...

Är dina dagar fullbokade och stressiga?
Nej... ändå är jag stressad...

Vilken är din favoritfrukt?
Mang & clementin.

Bryr du dig om antalet kalorier i det du köper?
Nää..

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
22 :-(

Tror du på liv på andra planeter?
Ja; maskar och bakterier typ

Vem var den sista personen som gjorde dig arg?
Min mormor. Suprice!

Tror du att gud är en man eller kvinna?
Jag tror inte att gud existerar.

Kommer du bäst överens med personer av samma kön eller det motsatta?
Båda.

Hur valde dina föräldrar ditt namn?
Vet inte. De gillar väl tillintetsägande namn; Anna.. en palindrom.

Gillar du senap?
I guess

Vad säger du till dig själv när allt blir svårt?
Öhh.. för den dialogen med mig själv för det mesta. Håll huvudet kallt; det måste bli bättre någon gång.

Skulle du någonsin hoppa fallskärm?
Tror inte det. Skulle få massa ångest efteråt ;-)

Sover du på sida, mage eller rygg?
Mage & sida oftast...

Har du någonsin köpt något från ebay? 
Nej..

Tycker du om att krama folk?
Bara vissa :-)

Skulle du säga att du är trendig?
Ja, ganska..

Äger du en digitalkamera?
Yes!

Om någon som du inte var intresserad av bjöd dig på en dejt, hur skulle du reagera?
Dissa! Dissa!

Vilken är din favoritkaraktär i star wars?
Har aldrig brytt mig om star wars.

Stör det dig om någon säger att de ska ringa, men inte gör det?
Ja..

Vilka böcker, om några, har fått dig att gråta? 
 Matildas sista vals..

Tycker du att du är attraktiv? 
Söt.

Vad är du allergisk mot? 
Lite allt möjligt.

Får du dåligt samvete efter att du ätit kött? 
Ja, ibland.

Om du hade varit född av motsatt kön, vad hade du hetat?
Ingen aning.

Vad ska dina barn heta?
Judith&Philip

1 Kommentarer
Nils:

HAha fjortisaffärer... det var kul :-)

2008-11-24 | 17:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: