2008-07-29 | 00:37:10

Mer listor :-)

Namn: Anna Erica ****

Födelsedag: 1987/03/27 

Ögonfärg: Blå-gröna (såå orginellt)

Hårfärg: Förtillfället är jag blond

Stjärntecken: Vädur

Skostorlek: 38/39

Är dina föräldrar skilda? Nej, de är gifta.

Skor i dag: Vita tygskor

Mål för året: Klara skolan och inte drabbas av någon mystisk sjukdom
Det första du tänker på när du vaknar: "Neeeeej, inte redan" 

Piercings: Endast i öronen

Tatueringar: Ingen

Namn på barn: Pojke: Patrik, Alexander, Eric, Mattias Flicka: Amanda, Cornelia, Alice, Alicia, Julia 

Vad vill du bli när du blir gammal?: Nöjd och tillfreds med livet 

Drömjobbet: Något projekt som gärna innefattar pedagogik och ungdomar :-) 

Favoritmat: Grekiskt

Sport: Eh, räknas promenader. Om jag mååste säga en säger jag ridning.

Glass: Polkagrisglass med kolasås

Godis: Det mesta som är surt

Låt: Ub40 - Red red wine 

Helgdag: Fredag

Årstid: Sommar.. alltid


Senast du...

Skrattade? Ikväll

Grät? För några dagar sedan

Kollade på film? Öh, minns faktiskt inte

Drog ett skämt? Innan idag

Sjöng en sång? Innan ikväll


Just nu...

Vad ser man utanför ditt fönster? Garageinfarten 

Lyssnar du på musik nu? Ja, Takida - Curly Sue

Vad har du på dig? Vit tisha och svart kjol

Vad är det på din musmatta? Den är blå med någon suspekt fläck


Har du...

Blivit kallad hora? Ja :-( 

Ljugit om din ålder? Nej, men folk tenderar alltid att tro att jag är minst tre år yngre - plus minus vill säga. Jag behöver inte ljuga om min ålder.  

Bråkat utan anledning? Säkerligen


Har du under den senaste månaden...

Druckit alkohol? Ja, hela förra veckan, typ 
Rökt? Ja

Shoppat? Nej, jag är ju luspank :-( 

Skejtat? Näe

Bakat? Japp, chokladmuffins

Motionerat? Ja, faktiskt.
Solat? Oh ja

Haft sex? Nope, om någon nu är intresserad av att veta det. Hmpf.

Pussats med någon? Ja

Pratat i telefonen mera än i 60min? Nix 


Vem..

Kan du lita på? Min närmsta vänner

Vet allt om dig? Ingen vet allt, men en del.  

Längar du efter? Att vara sådär äckligt kär

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: