2008-07-28 | 23:30:28

Listor är roligt

1) Vad åt du till frukost?
- En torr macka med ost på. Frukost är inte min grej  :-(
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.
-
3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
- A, en vän.
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
- Snart hoppas jag på en sådan här. Rosa, såklart :-)
5) När var du arg senast?
- Irriterad idag, riktigt arg, hm, häromdagen..
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
- När jag började på högskolan.
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
- Allt muntligt.
8) Yoga eller löpning?
- Pysslar inte med något av det, men skulle nog behöva göra både och.
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
- Oxfilé är väl aldrig fel, även om jag inte borde äta kött.
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
- Elle
11) Favoritkaraktär i deckare?
- Ewert Grens i Roslund & Hellströms romaner
12) Teveprogram du aldrig missar?
- Desperate Housewifes
13) Vem är du avundsjuk på?
- Alla som är lyckligt kära. Jag är inte det minsta kär.
14) Din bästa revansch?
- Öh? Revansch och jag i samma mening? Kommer nog aldrig hända.
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
- Har bara haft sommarjobb, och det var ganska självgående.
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
- Sjukhusmat. Varför? Det smakar urk..
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
- Har ingen sådan längtan överhuvudtaget
18) Kaffe eller te?
- Det beror på om jag har magkatarr eller ej, men oftast kaffe.
19) Skostorlek?
- 38-39
20) Berätta något som folk inte vet om dig.
- Jag äter medicin för låg ämnesomsättning, något jag troligen kommer få göra resten av mitt liv. Min gallblåsa är bortopererad på grund av gallsten.
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
- Jag skulle investera i bra saker såsom en lägenhet, en bil och körkort. Skänka lite också.
0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: