2010-01-27 | 23:05:38

Tråkdag

Jag känner verkligen bara för att skriva svordomar och dylikt här idag, men det känns inte så värst passande. Jag är på uselt humör, verkligen. Det snöar som fan ute, och jag bestämde mig i samma sekund som jag drog upp rullgardinen imorse att jag inte skulle sticka ut näsan på hela dagen. Tur att jag inte behöver.

Livet började kännas piss igen igår. Jag har en stark olustkänsla inför allting. Tror det beror på att jag är: pank, ensam och orkeslös. Jag är i och för sig inte ensam om det i det här hushållet; Hans är verkligen osocial theese days. Tråkig katt. Hallå liksom, jag ger honom mat och jag rengör hans toalett varje dag så då kan man ju visa den som ger honom husrum lite tacksamhet iallafall, men nejdå, han bara ligger och sover i min nya soffa. Snorkatt. Bah. 

Men ja. Jag får väl se när det ordnar sig (det gör ju oftast det ändå), tills dess... ha det fint  

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: