2009-11-21 | 00:00:22

Jag vet inte.


Har suttit och stirrat på skärmen en bra stund nu. Jag vet inte vad jag ska skriva längre. Jag vägrar ha det som förra hösten och bara skriva ledsamma inlägg. Men förra hösten var verkligen ledsam. Hela jag var ledsen och trasig. Jag vet egentligen inte om jag är mer ihoplagad idag; jag är fortfarande ensam och trött - men inte lika ledsen dock. Visst har jag dagar då allt känns skit, men min inställning är annorlunda. Det eftersom jag när jag flyttade upp hit efter sommaren i år bestämde mig för att inte ha några som helst förväntningar på det kommande skolåret, varken socialt eller vad gäller skolan. Med den inställningen är dock motivationen som bortblåst. 

Och jag känner att jag faller. Igen. 
 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: