2009-11-20 | 00:19:52

Halsont

Åhh, jag har ont i halsen. Inte mycket, men tillräckligt för att det ska vara irriterande. Tidigare idag trodde jag inte det var något, så jag lallade på som vanligt. Nu har jag dock upptäckt en massa vita prickar i halsen! Men jag känner mig inte sjuk för övrigt, mer än att jag är tröttare än vanligt. Hela kroppen är liksom trött. Nacken och precis bakom öronen gör ont också. Precis så, eller ännu värre i och för sig, hade jag när jag hade öroninflammation förra gången. Bäst jag kollar febern kanske.. noope, ingen feber i alla fall. Men ja, hoppas inte det blir värre bara... fast inget kan vara värre än magsjuka dock, som jag hade i helgen (eller vad det nu var). Något var det i alla fall.. Äsch nu ska jag försöka göra något vettigt!

Puss

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: