2009-11-17 | 00:27:37

En lista

Var kommer du ifrån? Alvesta
Heter? Anna Erica ****
Hur gammal är du? 22 år
När fyller du år? 27e mars
Tycker du om någon just nu? Nej, inte på det där speciella viset iaf :P
Jag samlar på? Ah, gud allt möjligt men bland annat rosetter :)
Gröna eller röda äpplen? Tål inte äpplen :-(
Vem ringer du när du är arg/ledsen? Mamma..
Vilken tid gick du upp idag? Har legat i sängen och mått sunk hela dagen, så vid 17tiden pallrade jag mig upp 
Har du sovit i din egna säng inatt? Ja
Har du sovit ensam inatt? Ja, bortsett från kissen vid fötterna då
Hur svarar du i telefon? Hallå det är Anna..
Vad ska du göra ikväll? Ikväll? Det är typ natt nu... ska snart lägga mig och kolla på Desperate housewifes
Vad ska du göra imorgon? Vet inte riktigt.. plugga kanske.. fast det beror på hur jag mår :-/
Var vill du bo när du blir stor? Vet inte :S
Är det okej att gråta? Självklart!
När grät du senast? Igår snyftade jag till lite när jag mådde som sämst..
Vilken årstid tycker du bäst om? Sommaren, fast en varm vacker höst är också underbart!
Laddar du ner musik och filmer från internet? Nej!
Skulle du göra om du vann en miljon? Oj, resa någonstans, spara, kanske köpa en lägenhet eller så.. 
Bär du glasögon eller linser? Noope
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder? Nej, inte särskilt..
Har du piercing? Nej
Har du tatuering? Nej
Vill du ha? Tror inte det faktiskt...
Vill du gifta dig? Ja
Vill du ha barn?  Ja
Solar du ofta? Nej
Är du bra på att laga mat? Verkligen inte, tyvärr..
Gillar du att dansa? Njae..
Hur vig är du? Jag är överrörlig.
Tror du på ett liv efter döden? Neeej
Bor dina föräldrar tillsammans? Ja
Är du morgon eller kvällsmänniska? Kvällsmänniska, helt klart 
Vilken ögonfärg har du? Blåa
Vilka hårfärger har du haft? Blondt och brunt
Är du beroende av något ? Coca cola
Brukar du bädda sängen? Ja, det är klart.. avskyr att sova i en obäddad säng
Har du kysst någon under den senaste veckan? Nej
Vad var det senaste du sa?  Minns inte
Vem kramade du senast? Minns inte
Saknar du någon nu? Saknar familje ju 

0 Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: